درخواست لبنان از سازمان ملل برای توقف تجاوزات اسرائیل

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 03:17
رئیس‌جمهور لبنان بار دیگر تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از سازمان ملل متحد خواست تا با مداخله در این وضعیت، به تنش‌زایی‌های این رژیم پایان دهد.

ریاست‌جمهوری لبنان از تماس تلفنی رؤسای جمهور فرانسه و لبنان با محوریت بررسی راه‌های توقف تنش‌زایی رژیم صهیونیستی و درخواست بیروت برای مداخله بین‌المللی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه «الجزیره»، دفتر ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد که «جوزف عون»، رئیس‌جمهور این کشور، تماسی تلفنی با «امانوئل ماکرون»، همتای فرانسوی خود داشته است.

براساس این گزارش، دو طرف در این گفتگو، نتایج رایزنی‌های جاری برای توقف تنش‌زایی‌های اسرائیل را ارزیابی کردند.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور لبنان بار دیگر تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از سازمان ملل متحد خواست تا با مداخله در این وضعیت، به تنش‌زایی‌های این رژیم پایان دهد.

در پایان بیانیه ریاست‌جمهوری لبنان آمده است که عون با رهبران چندین کشور برادر و دوست تماس‌هایی با هدف درخواست کمک برای مهار تجاوزات اسرائیل برقرار کرده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.