سازمان جهانی بهداشت حمله به ۱۳ مرکز درمانی ایران را تایید کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 21:45
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ۱۳ مرکز درمانی و بهداشتی ایران را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تدروس ادهانوم گبریسوس مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ۱۳ مرکز درمانی و بهداشت ایران را تایید کرد.

وی افزود: سازمان جهانی بهداشت، حمله به ۱۳ مرکز درمانی و بهداشتی در ایران و یک مرکز درمانی و بهداشتی در لبنان را راستی آزمایی کرده است.

این مقام سازمان جهانی بهداشت از بررسی گزارش ها در مورد شهادت چهار نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان ایران و زخمی شدن ۲۵ نفر دیگر خبر داد.

حنان بلخی مدیر بخش شرق مدیترانه در سازمان جهانی بهداشت نیز، آسیب دیدن چهار آمبولانس و چند بیمارستان و مرکز درمانی در حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را تایید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.