حزب‌الله رادارهای گنبد آهنین را در حیفا هدف قرار داد

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:51
حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، ما شب گذشته رادارهای گنبد آهنین را در حیفا با پهپادها هدف قرار دادیم.
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رادارهای گنبد آهنین را در حیفا در شب گذشته هدف قرار داده است.
 
به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، ما شب گذشته رادارهای گنبد آهنین را در حیفا با پهپادها هدف قرار دادیم.
 
به نقل از المیادین، حزب‌الله همچنین تاکید کرد: ما با پهپادها، پایگاه عین شیمر را که فاصله ۷۵ کیلومتری از مرزهای لبنان در شرق الخضیره دارد، هدف گرفتیم.
 
در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی عنوان داشت، یک کشتی وابسته به نیروی دریایی این رژیم، پهپاد شلیک شده از لبنان را رهگیری کرده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.