پیام آیت الله سیستانی در پی شهادت رهبر معظم انقلاب

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
حضرت آیت الله سیستانی شهادت رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای را تسلیت گفت.

پیام حضرت آیت الله سیستانی در پی شهادت رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد، پیام حضرت آیت الله سیستانی در پی شهادت رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إنا لله وإنا إلیه راجعون)

با اندوهی عمیق، شهادت رهبر عالی قدر جمهوری اسلامی، حضرت آیت‌الله آقای خامنه‌ای (رضوان الله علیه)، را به مردم شریف ایران و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

جایگاه رفیع آن بزرگوار و نقش منحصر به فردشان در سکان داریِ نظام جمهوری اسلامی طی سال‌های متمادی بر همگان آشکار است.

بی‌تردید دشمنان با به شهادت رساندن ایشان و تجاوز گسترده نظامی به کشور، در پی ضربه زدن به ایران عزیز هستند. از ملت بزرگ این مرز و بوم انتظار می‌رود در این شرایط دشوار و حساس، با حفظ وحدت و انسجام ملی، اجازه ندهند متجاوزان به اهداف شوم خود دست یابند.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی، و برای همه داغ‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم؛ و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم.

۱۱/ ماه مبارک/۱۴۴۷ هـ ق

علی الحسینی السیستانی

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.