فوت زن جوان مشهدی براثر گازگرفتگی 

خبرگزاری مهر سه شنبه 30 دی 1404 - 14:11
مشهد- معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از مرگ زن جوان بر اثر گازگرفتگی در منزل مسکونی واقع در خیابان امام خمینی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،آتشپاد دوم حسین صالح اظهار کرد: صبح سه شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۴ با اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر محبوسی دو شهروند در حادثه گازگرفتگی، بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه در خیابان امام خمینی اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: متاسفانه در این حادثه یک خانم ۲۵ ساله و یک آقای ۴۱ ساله دچار گازگرفتگی شده بودند. با حضور سریع تیم عملیات، محل به سرعت امن و تهویه شد.

وی افزود: براساس اعلام عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل، متأسفانه خانم ۲۵ ساله جان خود را از دست داده و آقای ۴۱ ساله برای دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

صالح تاکید کرد: کارشناسان ما در حال بررسی دقیق علت وقوع این حادثه هستند. به شهروندان گرامی هشدار می‌دهیم با توجه به سردی هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی، نسبت به بازبودن مسیر دودکش‌ها، استفاده از کلاهک استاندارد و تهویه مناسب هوای محل زندگی حداکثر دقت را داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.