وقوع حادثه رانندگی در محور شاهرود- میامی؛ ۲ کادر درمان مجروح شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 18 دی 1404 - 18:09
شاهرود- رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از وقوع حادثه رانندگی در محور شاهرود به میامی برای دو نفر از کادر درمان خبر داد و گفت: خوشبختانه حال عمومی این دو نفر مساعد است.

مهسا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حادثه رانندگی برای دو نفر از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان میامی در محور شاهرود به میامی خبر داد و اظهار داشت: در پی این سانحه بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این دو نفر با خودرو شخصی به سمت مرکز خدمات جامع سلامت بکران در حال حرکت بودند، افزود: این مجروحان ماما و دیگری کارشناس بهداشت محیط است.

رئیس اورژانس شاهرود از انتقال این مصدومان به بیمارستان امام حسین شاهرود خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه حال عمومی هر دو همکار مساعد گزارش شده است.

عظیمی توضیح داد: در همین راستا دکتر رودباری معاون بهداشتی دانشگاه به همراه دکتر مصری‌پور رئیس شبکه بهداشت شهرستان میامی با حضور در بیمارستان از این دو همکار عیادت کرده و روند درمان آنان را بررسی کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.