رسانه‌های صهیونیست: نتانیاهو در باتلاق سیاسی گرفتار شده است

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 05:30
تهران-ایرنا شبکه 13 رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در لبنان در یک بن‌بست سیاسی و باتلاق گرفتار شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی کنونی این رژیم فاقد هدفی است که بتوان آن را برای افکار عمومی قابل توجیه و قابل عرضه دانست.

این رسانه اسرائیلی افزود که ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری با حزب‌الله همچنان متحمل تلفات خواهد شد و روند فرسایشی کنونی ادامه دارد.

این شبکه اعلام کرد: در جنگ فرسایشی با حزب‌الله، هر هفته به‌طور متوسط سه تا چهار نظامی اسرائیلی کشته خواهند شد.

شبکه ۱۳ اسرائیل همچنین با اشاره به پیچیدگی‌های میدانی جنوب لبنان اعلام کرد: مشکل در لبنان این است که هر تپه یا ارتفاعی را که تحت کنترل بگیری، بلندی دیگری پشت آن قرار دارد که بر نقطه ای که تو آن را گرفته ای، مسلط است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دوشنبه شب نیز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ تن از نظامیان این رژیم در جنوب لبنان زخمی شدند.

با احتساب این افراد، اعلام شد که شمار زخمی های این رژیم از آغاز آتش‌بس با ایران به ۹۶۴ نفر رسید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.