شکار دو تانک مرکاوا توسط پهپادهای حزب‌الله

مشرق نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 20:35
حزب الله لبنان در تداوم حملات تلافی جویانه دو دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کرد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با استفاده از دو پهپاد هجومی، دو تانک «مرکاوا» ارتش اسرائیل را در شهرک «رشاف» واقع در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

حمله پهپادی حزب‌الله به سامانه گنبد آهنین ارتش صهیونیستی

همچنین رزمندگان حزب‌الله با استفاده از یک پهپاد هجومی، سکوی سامانه «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «برانیت» واقع در منطقه الجلیل هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین محل استقرا خودروهای زرهی و تجمع نظامیان صهیونیست را در مرکز نظامی برانیت هدف حمله پهپادی خود قرار داد. همچنین ژنراتور برق پادگان برانیت نیز هدف حمله پهپادی مقاومت لبنان قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.