کسانی که درصدد تضعیف جایگاه رئیس‌جمهور باشند برابر قانون اساسی قدعلم کرده‌اند

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:23
تهران- ایرنا- معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: اگر کسانی در صدد تضعیف جایگاه رئیس‌جمهور باشند در برابر ملت، رهبری و قانون اساسی قدعلم کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی طباطبایی روز سه شنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی و عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از رهبری است و در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد کرده است که از آزادی و حقوق ملت در قانون اساسی حمایت کند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور عنوان کرد: اگر کسانی در صدد تضعیف این جایگاه باشند در برابر ملت، رهبری و قانون اساسی قد علم کرده‌اند. تکلیف‌شان معلوم است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.