معاون وزیر ارتباطات زمان وصل شدن اینترنت را اعلام کرد

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 13:13
معاون سیاست گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات، در پی دستور رییس جمهور از بازگشایی تدریجی اینترنت تا دقایقی دیگر خبر داد و گفت: دسترسی کامل مردم به اینترنت تا ۲۴ ساعت آینده میسر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش سیتنا، احسان چیت ساز اظهار کرد: تا دقایقی دیگر اولین دسترسی ها به اینترنت بین الملل ایجاد می شود و رفته رفته مرم شاهد بازگشایی تدریجی اینترنت خواهند بود و تا ۲۴ ساعت دیگر همه مردم به اینترنت بین الملل متصل می شوند.

همچنین بر اساس اعلام یک منبع مطلع، برخی سرویس‌ها و پیام‌رسان‌های بین‌المللی نیز به‌تدریج و در چارچوب فازهای بعدی بازگشایی شبکه، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و در فاز اول بازگشایی قرار ندارند. 

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.