اسرائیل هیوم: اختلاف بین مقامات آمریکا درباره ایران افزایش یافته است

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:32
یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که اختلاف بین مقامات آمریکا درباره نحوه تعامل یا تقابل با ایران افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: اختلافات در داخل دولت آمریکا درباره ادامه مذاکرات با ایران افزایش یافته و سه موضوع اصلی مورد اختلاف باقی مانده است: آزادسازی دارایی‌ها، تعهد ایران درباره اورانیوم غنی‌شده و ادامه غنی‌سازی هسته‌ای.

این رسانه صهیونیستی افزود: ایران خواستار دسترسی به دارایی‌های مسدودشده خود در قطر، از جمله ۱۲ میلیارد دلار شده و بخشی از پرداخت‌ها قرار است در قالب هزینه عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز انجام شود.

اسرائیل هیوم به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد قطر طی هفته‌های اخیر نقش مهمی در مذاکرات میان آمریکا و ایران ایفا کرده و حتی کمک‌های مالی قابل‌توجهی به تهران ارائه داده است.

این رسانه صهیونیستی افزود: سفر عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی این کشور به دوحه نشان‌دهنده عمق همکاری اقتصادی تهران و دوحه است.

اسرائیل هیوم مدعی شد قطر پس از آتش‌بس، روابطش با تهران را گسترش داده است و در حالی که امارات متحده عربی و عربستان پس از آتش‌بس هدف حمله قرار گرفتند قطر در امان ماند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.