غافلگیری وزیر خارجه آمریکا در هند

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:18
وزیر خارجه آمریکا، در جریان سفر به هند، در مراسمی غافلگیرکننده در دهلی‌نو جشن تولد ۵۵ سالگی‌اش را برگزار کرد.

مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، روز یکشنبه در جریان سفر به هند، در مراسمی غافلگیرکننده در دهلی‌نو جشن تولد ۵۵ سالگی‌اش را برگزار کرد.

به گزارش فرارو، این مراسم در محوطه بهارات ماندپام و همزمان با جشن دویست‌وپنجاهمین سال استقلال آمریکا برگزار شد. سرجیو گور، سفیر آمریکا در هند، روبیو را به روی صحنه دعوت کرد و همزمان صفحه‌نمایشی بزرگ با پیام «تولدت مبارک مارکو روبیو» روشن شد.

در ادامه، یک کیک چهارطبقه برای وزیر خارجه آمریکا آورده شد و گروه ویلیج پیپل ترانه «تولدت مبارک» را برای او اجرا کرد. این گروه سپس اجرای خود را با ترانه مشهور «وای‌ام‌سی‌ای» ادامه داد.

سوبرامانیام جایشانکا، وزیر خارجه هند، و شماری دیگر از مقام‌های آمریکایی و هندی نیز در این مراسم حضور داشتند.

ترانه وای‌ام‌سی‌ای که از مشهورترین آثار موسیقی دیسکو به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر بارها در مراسم و گردهمایی‌های دونالد ترامپ نیز پخش شده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.