وزیر امور خارجه آمریکا: عملیات «خشم حماسی» پایان یافته است

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان آمریکایی در مسیر دیپلماتیک با تهران هستند، گفت که رسیدن به راه‌حلی دیپلماتیک با ایران «ضروری» است.

وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارنظری جدید گفته است که عملیات خشم حماسی [حمله به ایران] به پایان رسیده است.

به گزارش سی ان ان، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا گفت: عملیات خشم حماسی به پایان رسیده است؛ ما از آن مرحله عبور کرده‌ایم.

همشهری آنلاین افزود: وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان آمریکایی در مسیر دیپلماتیک با تهران هستند، گفت که رسیدن به راه‌حلی دیپلماتیک با ایران «ضروری» است.

مارکو روبیو طی یک جلسه توجیهی در کاخ سفید افزود: «استیو ویتکاف، فرستاده ویژه ریاست‌جمهوری آمریکا و جرد کوشنر، مشاور رئیس‌جمهور این کشور به‌شدت در مسیر دیپلماتیک با ایران در حال تلاش هستند.»

طبق گزارش تلویزیون خبری «سی‌ان‌ان»، وزیر خارجه آمریکا ضمن آنکه رسیدن به راه‌حلی دیپلماتیک با ایران را «ضروری» خواند، گفت: «ترجیح ما این است که وضعیت تنگه هرمز به قبل از جنگ برگردد.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.