جلسات صحن مجلس به صورت وبیناری برگزار می‌شود

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: هفته آینده در کنار نشست‌ها و جلسات کمیسیون‌های تخصصی، جلسه صحن نیز به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

جلسات صحن مجلس به صورت وبیناری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عباس گودرزی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه امروز هیئت رئیسه گفت: در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مباحث مختلف در ارتباط با مشکلات اقتصادی و معیشتی و به خصوص گرانی‌های اخیر بحث و بررسی‌های لازم به عمل آمد و پیگیری‌هایی نیز در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

همچنین درباره برگزاری جلسه صحن نیز مقرر گردید هفته آینده در کنار نشست‌ها و جلسات کمیسیون‌های تخصصی که در حال برگزاری هستند جلسه صحن نیز به صورت وبیناری برگزار گردد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.