ورود کاروان‌های نظامی به ادلب پس از تنش امنیتی

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
در پی تنش امنیتی در شهر ادلب که پس از تجمع عناصر مسلح ازبک در مقابل شعبه اطلاعات جنایی رخ داد، کاروان‌های نظامی شامل مسلسل‌های سنگین وارد این شهر شدند. این کاروان‌ها از شهرهای سراقب و اریحا در حرکت بودند.
پس از تجمع عناصر مسلح ازبک در مقابل شعبه اطلاعات جنایی و درخواست آزادی «عناصر مسلح خارجی»، نیروهای نظامی وابسته به نظام ابو محمد الجولانی با تسلیحات سنگین وارد ادلب شدند.
 
به گزارش ایسنا، در پی تنش امنیتی در شهر ادلب که پس از تجمع عناصر مسلح ازبک در مقابل شعبه اطلاعات جنایی رخ داد، کاروان‌های نظامی شامل مسلسل‌های سنگین وارد این شهر شدند. این کاروان‌ها از شهرهای سراقب و اریحا در حرکت بودند.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که عناصر ازبک برای آزادی شبه‌نظامیان خارجی بازداشت شده در شعبه جنایی دست به تحصن زدند. این امر منجر به آماده‌باش امنیتی و استقرار نظامی در اطراف منطقه شد.
 
اطراف شعبه اطلاعات جنایی در شهر ادلب شاهد تشدید تنش بود و احتمال تشدید تنش‌های امنیتی در پی تحصن و بسیج نظامی وجود داشت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.