با مدیریت ایران بر تنگه هرمز، آینده بدون حضور آمریکا است

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
رئیس مجلس تصریح کرد: ایران با اعمال مدیریت بر تنگهٔ هرمز، خود و همسایگان را از نعمت آینده‌ای بدون حضور آمریکا برخوردار می‌کند.

با مدیریت ایران بر تنگه هرمز، آینده بدون حضور آمریکا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت محمد باقر قالیباف به مناسبت روز ملی خلیج فارس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

در سال ۱۶۲۲ میلادی رئیس مجلس: ایران با اعمال مدیریت بر تنگهٔ هرمز، خود و همسایگان را از نعمت ارزشمند آینده‌ای بدون حضور و دخالت آمریکا برخوردار خواهد کرد ، پس از ۱۱۵ سال اشغال، استعمارگران اروپایی را از خلیج فارس بیرون انداختیم و روز ملی خلیج فارس به افتخار این پیروزی جشن می‌گیریم. امروز نیز ایران با اعمال مدیریت بر تنگهٔ هرمز، خود و همسایگان را از نعمت ارزشمند آینده‌ای بدون حضور و دخالت آمریکا برخوردار خواهد کرد.

با مدیریت ایران بر تنگه هرمز، آینده بدون حضور آمریکا است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.