تسنیم: آزادی ۶ خدمه کشتی ایرانی توسکا از بند دولت آمریکا

عصر ایران چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 22:06
با پیگیری‌های مستمر دیپلماتیک و رسمی جمهوری اسلامی ایران، ۶ نفر از خدمه کشتی کانتینربر توسکا که توسط دولت آمریکا ربوده شده بود، آزاد شده و به کشور بازگشتند. تلاش‌ها برای آزادسازی ۲۲ خدمه باقی‌مانده این شناور که همچنان در توقیف هستند، ادامه دارد.

دولت تروریستی آمریکا چندی پیش در یک دزدی دریایی آشکار، کشتی کانتینربر توسکا که عازم ایران بود را ربود.

به گزارش تسنیم،‌ دولت تروریستی آمریکا چندی پیش در یک دزدی دریایی آشکار، کشتی کانتینربر توسکا که عازم ایران بود را ربود و این در حالی بود که 28 خدمه ایرانی در این کشتی حضور داشتند.

  ایران نیز اعلام کرد که به دلیل حضور خدمه‌ ایرانی با خانواده‌هایشان در این کشتی از ورود نظامی برای آزادسازی این کشتی در این مرحله خودداری کرده؛ با این حال هم پیگیری‌های رسمی برای آزادسازی آنان در دستور کار دارد، و هم به اقدامات لازم دیگر در این زمینه مبادرت خواهد کرد.

  کسب اطلاع تسنیم حاکیست که با پیگیری‌های انجام شده توسط ایران، 6 نفر از خدمه ایرانی در این مرحله آزاد شده و هم اینک در ایران حضور دارند.

  پیگیری ایران برای آزادسازی 22 ایرانی دیگر حاضر در این کشتی که هم اینک گروگان دولت تروریستی آمریکا هستند ادامه دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.