کاخ سفید: برای توافق بد با ایران عجله نمی‌کنیم

مشرق نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 08:49
معاون سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه با اشاره به تداوم تماس‌ها با تهران، بار دیگر ادعای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی را تکرار کرد.

به گزارش مشرق؛ «آنا کِلی» معاون سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه گفت:‌ «ما هنوز با ایران در حال مذاکره هستیم و عجله‌ای برای انعقاد یک توافق بد نداریم».

کِلی در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز»، مدعی شد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا فقط توافقی را با ایران امضا می‌کند که امنیت ملی ایالات متحده را در اولویت قرار دهد.

وی همچنین افزود: «ترامپ روشن کرد که ایران هرگز نمی‌تواند سلاح هسته‌ای داشته باشد».

کاخ سفید در حالی در آرزوی ازسرگیری مذاکرات با تهران است که ترامپ پیشتر با ادعای اینکه «ایران در وضعیت فروپاشی» قرار دارد، مدعی شده بود:‌ «آنها از ما می‌خواهند که تنگه هرمز را هرچه سریع‌تر باز کنیم، در حالی که آن‌ها در تلاش برای حل و فصل وضعیت سکانداران کشور خود هستند».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.