اذعان ارتش اسرائیل به زخمی شدن ۲ نظامی خود در جنوب لبنان

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 09:52
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۲ نظامی این رژیم در جنوب لبنان زخمی شدند.

اذعان ارتش اسرائیل به زخمی شدن ۲ نظامی خود در جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر که روز دوشنبه ۲ نظامی این رژیم در اثر فرود یک پهپاد انتحاری در جنوب لبنان زخمی شدند، به وضعیت خطرناک یکی از آن‌ها اشاره کرد.

پیش از این مقاومت اسلامی لبنان از انجام سه عملیات با استفاده از پهپاد انتحاری علیه مواضع صهیونیست‌ها در روز دوشنبه خبر داده بود.

رزمندگان حزب الله در نخستین عملیات، یک بلدوزر نظامی را با استفاده از یک پهپاد انتحاری در شهر بنت جبیل منهدم کردند.

این بلدوزر نظامی از نوع D ۹ در حال تخریب منازل مسکونی شهر بنت جبیل بود که هدف قرار گرفت.

دومین عملیات حزب الله، حمله پهپادی به یک تانک مرکاوا در شهرک القنطره و انهدام آن بود.

رزمندگان مقاومت اسلامی در سومین عملیات خود، دو تجمع نظامیان دشمن را در شهرک الناقوره با دو پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که این سه عملیات در پاسخ به تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهید و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجام شده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تصریح کرد که خود را مسئول دفاع از سرزمین و ملت لبنان می‌داند و این کمترین اقدام در راستای مهار کردن دشمن و جلوگیری از تشدید اقدامات خطرناک آن است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.