رایزنی وزرای خارجه قطر و مصر درباره آتش‌بس ایران و آمریکا

عصر ایران دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 23:46
وزرای خارجه قطر و مصر در گفت‌وگویی تلفنی، آخرین تحولات منطقه و روند آتش‌بس میان ایران و آمریکا را بررسی کردند. در این رایزنی، بر اهمیت کاهش تنش‌ها و حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای تقویت امنیت پایدار در خاورمیانه تأکید شد.

وزیران خارجه قطر و مصر درباره تحولات اوضاع در منطقه به‌ویژه درباره آتش‌بس میان ایران و آمریکا تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، وزیر خارجه قطر و «بدر عبدالعاطی»، وزیر خارجه مصر روز دوشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه قطر، دو طرف بررسی همکاری فیمابین و راه‌های حمایت و تقویت آن پرداختند.

طرفین درباره تحولات اوضاع در منطقه به ویژه درباره آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با میانجی‌گری کنونی برای حل ریشه‌ای بحران از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو و دستیابی به توافق پایدار در راستای جلوگیری از تنش مجدد تاکید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.