وزیر خارجه اسرائیل: حزب‌الله ۱۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده

عصر ایران دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 19:16
دبیرکل حزب ‌الله لبنان تأکید کرد: سلاح مقاومت برای مقابله با تجاوز و دفاع از موجودیت است و این سلاح کنار گذاشته نخواهد شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد حزب‌الله لبنان ظرف دو ماه، ۱۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، «گدعون ساعر» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در دیدار با جینین پلاسخارت هماهنگ‌کننده سازمان ملل در لبنان، حزب‌الله را به نقض توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد مقاومت لبنان همواره پرسنل و تجهیزات خود را در نزدیکی مواضع یونیفل مستقر می‌کند.
 
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه گفت حزب الله ظرف دو ماه گذشته، حدود ۱۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است.
 
به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب ‌الله لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد: دشمن صهیونیستی به بن‌بست رسیده و مقاومت همچنان قدرتمند و ادامه‌دار است و امکان شکست آن وجود ندارد.
 
وی افزود: دشمن با حمایت آمریکا تلاش کرد حزب ‌الله، مقاومت اسلامی و پایگاه مردمی آن را از بین ببرد، اما با وجود به ‌کارگیری همه ابزارها، از آغاز نبرد «اولی ‌البأس» در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ تاکنون موفق نشده است.
 
دبیرکل حزب ‌الله لبنان تأکید کرد: سلاح مقاومت برای مقابله با تجاوز و دفاع از موجودیت است و این سلاح کنار گذاشته نخواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.