انتقاد تند محمد مهاجری از دولت درباره قطعی اینترنت/ آقای پزشکیان! دولت را علیل و ملت را ذلیل فرومایگان نکنید

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 14:45
فعال اصولگرا در توئیتی نوشت: دولت را علیل و ملت را ذلیل فرومایگان نکنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال اصولگرا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

جناب پزشکیان!

اگر روز اول دولت تان، جلوی ساختمان شورای عالی فضای مجازی چند تا بلوک بتونی می گذاشتید و این تشکیلات مخالف با اراده مردم را تعطیل می کردید امروز اپراتورهای فیلترشکن فروش به اسم اینترنت پرو در برابر دولت و ملت شاخ نمی شدند.

دولت را علیل و ملت را ذلیل فرومایگان نکنید.

انتقاد تند محمد مهاجری از دولت درباره قطعی اینترنت/ آقای پزشکیان! دولت را علیل و ملت را ذلیل فرومایگان نکنید

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.