نعیم قاسم: مذاکرات مستقیم و نتایج آن هیچ اهمیتی برای ما ندارند/ آیا دولت تصمیم گرفته است که با دشمن اسرائیلی علیه مردم خودش همکاری کند؟

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 12:44
دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که دشمن به بن‌بست رسیده و مقاومت پایدار و قوی است.

به گزارش خبرآنلاین، «نعیم قاسم» دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دشمن به بن بست رسیده است و مقاومت پایدار و قوی است و نمی توان آن را شکست داد. 

طبق گزارش ایسنا به نقل از المیادین، شیخ نعیم قاسم با هرگونه مذاکرات مستقیم به طور قاطع مخالفت کرد و افزود: مقامات باید بدانند عملکرد آن‌ها به نفع لبنان یا خودشان نیست.

شیخ قاسم گفت: حکومت فعلی نمی‌تواند در حالی که درباره حقوق لبنان کوتاهی می‌کند و از سرزمین آن دست می‌کشد، ادامه یابد. دولت باید به مردم خود بازگردد و به یک حکومت واقعی مردمی تبدیل شود. این مسئولیت حکومت فعلی است که مذاکرات مستقیم با دشمن اسرائیلی را متوقف کند و به مذاکرات غیرمستقیم بازگردد. سلاح مقاومت برای دفع تجاوز و دفاع از موجودیت ماست و ما از سلاح یا حق دفاع از خود دست نخواهیم کشید.

دبیرکل حزب‌الله اظهار کرد: هیچ‌کس جز خود لبنان درباره شروط خود برای دستیابی به راه‌حل مذاکره نخواهد کرد. آیا دولت تصمیم گرفته است که با دشمن اسرائیلی علیه مردم خودش همکاری کند؟ مذاکرات مستقیم و نتایج آن هیچ اهمیتی برای ما ندارند. ما در کنار جنبش امل، گروه‌های ملی و شخصیت‌هایی از همه جوامع و فرقه‌ها متحد خواهیم ماند و به خون شهدا خیانت نخواهیم کرد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.