نتانیاهو دستور حملات شدید به جنوب لبنان را صادر کرد

مشرق نیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 21:41
نخست وزیر جنایتکار صهیونیستی دستور تجاوزات شدید به جنوب لبنان را صادر کرد.

به گزارش مشرق، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو به ارتش این رژیم دستور داده حملات شدیدی را علیه آنچه مواضع حزب‌الله ادعا کرده، در جنوب لبنان انجام دهد.

لازم بذکر است رژیم صهیونیستی از آغاز آتش‌بس، به صورت مداوم حملات خود را به جنوب لبنان ادامه داده است که در آخرین مورد آن، چندین شهروند لبنانی شهید و زخمی شدند.

صهیونیستها با سوء استفاده از انفعال و همدستی دولت غربگرای لبنان و نیز چراغ سبز آمریکا همچنان به نقض آتش بس و تجاوزات خود به مناطق مسکونی لبنان ادامه می دهند و تاکنون خسارتهای زیادی به این مناطق وارد کرده اند، در این تجاوزات شمار زیادی از شهروندان بی دفاع هم به شهادت رسیده‌اند.

این در حالی است که ترامپ مدعی تمدید آتش بس در لبنان به مدت سه هفته دیگر در پی دیدار مقامات صهیونیستی و دولت غربگرای لبنان خبر داده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.