فرمانده کل ارتش: متجاوزان را پشیمان می‌کنیم

تابناک شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
فرمانده کل ارتش، در حساب‎‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی «ایکس»، «اینستاگرام» و «ویراستی»، با تاکید بر اینکه متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد، نوشت: با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد.

امیر سرلشکر امیر حاتمی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با اعلام پیام وحدت سران سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه و آحاد مسئولان، با انتشار پیامی در حساب‎‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی «ایکس»، «اینستاگرام» و «ویراستی»، تاکید کرد: راه پیروزی ایرانِ عزیزتر از جان، پیروزی از مسیر مقاومت است.

به گزارش تابناکبه نقل از ایرنا، در پیام فرمانده کل ارتش آمده است: «همه ما ایرانی و مسلمان انقلابی هستیم و با اتحاد آهنین ملت، نیروهای مسلح و قوای سه گانه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. یک خدا، یک رهبر، یک ملت، یک راه و آن هم راه پیروزی ایرانِ عزیز تر از جان. #پیروزی از مسیر مقاومت.»

 

شب گذشته در پاسخ به اختلاف افکنی‌های رئیس‌جمهور آمریکا، پیام وحدت و یکپارچگی مسئولان و دولتمردان ایرانی با عنوان «یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آن هم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا نشان دهد ایران با هر گونه دوقطبی‌سازی‌های ساختگی دشمنان فاصله دارد و واژگان دشمنان تحت عنوان «تندرو» و «میانه‌رو» در قاموس ایرانی محلی از اعراب ندارد. همچنین بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امرز تهران نیز به این تبیین این پیام اختصاص یافت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.