زمان ورود ناوگان هواپیمابر بوش به خاورمیانه

نامه نیوز پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 10:42
ناوگروه «بوش» ۳ تا ۵ روز دیگر به خاورمیانه می‌رسد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند که ناو هواپیمابر «بوش» و شناورهای جنگی همراه آن، هم‌اکنون در حال عبور از آب‌های جنوب شرق آفریقا و حرکت به سمت غرب آسیا است.

 شبکه «فاکس نیوز» شامگاه چهارشنبه گزارش داد که ناوگروه «بوش» در بازه زمانی ۳ تا ۵ روز آینده به آب‌های منطقه غرب آسیا می‌رسد.

«جنیفر گریفین» مجری فاکس‌نیوز در این‌باره توضیح داد که ناو هواپیمابر «بوش» و شناورهای جنگی همراه آن، هم‌اکنون در حال عبور از آب‌های مابین ماداگاسکار و موزامبیک است.

این سومین ناو هواپیمابر آمریکایی با حدود ۶ هزار خدمه است که بعد از «لینکلن» و «فورد»، قرار است وارد آب‌های غرب آسیا و منطقه عملیاتی سازمان تروریستی «سنتکام» (فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) شود.

پیش از این نیز روزنامه «واشنگتن‌پست» گزارش داده بود که وزارت جنگ آمریکا حداقل ۱۰ هزار نیروی نظامی جدید به غرب آسیا اعزام کرده که تا پایان ماه آوریل، استقرار آنها تکمیل می‌شود.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.