اعتراف پنتاگون به زخمی شدن ۴۰۰ نظامی آمریکایی در جنگ با ایران

الف چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:10
وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای به زخمی شدن ۴۰۰ تن از نظامیان آمریکایی در جنگ اخیر با ایران اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، با وجود سانسور شدید آمار تلفات نظامیان آمریکایی در عملیات‌های موفقیت آمیز ایران، وزارت دفاع آمریکا به زخمی شدن ۴۰۰ نفر از سربازان خود اعتراف کرد.

در همین زمینه، روزنامه وال‌استریت ژورنال روز چهارشنبه با استناد به ارزیابی‌های وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارشی از تلفات انسانی ارائه کرد.

این روزنامه آمریکایی به نقل از پنتاگون گزارش داد، ۴۰۰ سرباز ارتش ایالات متحده از آغاز جنگ اخیر با ایران زخمی شده‌اند.

تنش‌های منطقه‌ای از زمانی آغاز شد که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در ۲۸ فوریه، حمله مشترکی را علیه ایران آغاز کردند که منجر به شهادت رهبر معظم انقلاب و شماری از فرماندهان و غیرنظامیان شد.

جمهوری اسلامی ایران هم در پاسخ به این تجاوزات و در حملاتی انتقام‌جویانه، اراضی اشغالی و پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را با موشک‌ها و پهپادهای خود هدف قرار داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.