رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و پاکستان در مورد آتش بس

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 17:32
وزیران امور خارجه ایران و پاکستان، پیرامون آتش بس، مجدد با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و پاکستان در مورد آتش بس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، امروز طی یک تماس تلفنی در خصوص تحولات منطقه‌ای و موضوعات مرتبط با آتش‌بس گفت‌و‌گو و رایزنی کردند.

روز گذشته نیز وزیران امور خارجه ایران و پاکستان رایزنی و گفت‌و‌گو کردند و در پی آن نیز رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان نیز به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.