شی: خواستار بازگشت تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز به حالت عادی هستیم

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:32
رئیس جمهور چین در تماس تلفنی با نخست وزیر و ولیعهد عربستان خواستار بازگشت تردد کشتی‌ها از طریق تنگه هرمز به حالت عادی آن شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شی جین پینگ رئیس جمهور چین و محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان تلفنی گفت‌وگو کردند.

بنابر روایت المیادین، خبرگزاری شینهوا در این باره نوشت که شی جین پینگ در این تماس تلفنی خواستار بازگشت تردد کشتی‌ها از طریق تنگه هرمز به حالت عادی آن شد.

وی اعلام کرد که ما از آتش بس فوری و جامع حمایت می‌کنیم.

رئیس جمهور چین همچنین افزود که ما به حل درگیری‌ها در خاورمیانه به واسطه کانال‌های دیپلماتیک پایبندیم.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.