اینترنت پرو در حد یک فحش مردم را عصبانی کرده

برترین‌ها دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:46
اینترنت پرو یا اینترنت طبقاتی و یا اصلا اینترنتی برای مشاغل خاص! این عبارات در روزهای اخیر بخش‌های زیادی از مردم را عصبانی کرده.

اینترنت پرو یا اینترنت طبقاتی و یا اصلا اینترنتی برای مشاغل خاص! این عبارات در روزهای اخیر بخش‌های زیادی از مردم را عصبانی کرده. دیروز حتی چهره‌ای مثل امیرحسین قیاسی هم به این مساله اعتراض کرده بود. یک کاربر نوشته بود چگونه به مشاغل و اصناف اینترنت می‌دهید، وقتی مردم عادی اینترنت ندارند؟ آن مشاغل برای کسانی که نیستند، قرار است چه چیزی عرضه کنند؟

سطح اعتراض به اینترنت سفیدها هم رسیده، یعنی آن‌هایی که دسترسی دارند هم راضی نیستند اینترنت داشته باشند، وقتی بقیه مردم اینترنت ندارند! خبرنگاران و روزنامه‌نگار از نحله‌های مختلف فکری در حال اعتراض هستند و اما همراه اول بسته ۵۰ گیگی اینترنت آزاد را ارائه کرده! دو میلیون تومان ناقابل و البته با شرط احراز هویت. در ادامه چند واکنش در همین زمینه را می‌خوانید:

1

فوتبال‌ویژن نوشت: پنجاه روز نت نداشتید پنجاه روز دیگم روش، اینترنت پرو نخرید.روزانه چهل هزار تومن پول ی گیگ اینترنت رو دارن میگیرن، نخرید.

مهدی تدینی: اینترنت از حقوق اساسی مردمه‌. سیل، زلزله، جنگ، برخورد شهاب‌سنگ به زمین و هیچ اتفاقی باعث نمی‌شه این رو دقیقه‌ای فراموش کنیم. اینترنت رو وصل کنید. حق اساسی مردم رو باید به مردم بدید.

سینا جهانی: ‌جنایت خاموش با نام «اینترنت پرو»! اینترنت پرو (بدون فیلتر) همراه اول: روزانه یک گیگابایت، هر گیگ ۴۰ هزار تومان، اینترنت پرو ایرانسل: ۵۰ گیگابایت یک‌ساله ۲ میلیون تومان، اینترنت پرو رایتل: سالانه ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان، نام این اگر سوءاستفاده از جنگ برای جیب‌بری نیست، چیست؟

هانیه علیزاده: ‌از اول فروردین با هزینه میلیونی برای چند دقیقه و صرفا انجام کارهای ضروری به بدبختی به اینترنت جهانی وصل میشیم. صد بار دیگه هم‌ پیام بدید من اینترنت پرو نمی‌خوام. اینترنت بدون فیلتر حق تمام مردم ایرانه و هیچ بهانه‌ای برای گرفتن این حق پذیرفته نیست. اینترنت رو وصل کنید

معین دهاز: اینترنت هنوز قطعه. حقی ساده و بنیادین و طبیعی، از مردم گرفته شده و هیچ توجیهی هم نداره. یک ویرانگریِ مستمر و ستمی آشکاره و هرکس که به‌نوعی به این وضع و تداوم عجیبش دامن زده، با سیم‌کارت سفید و پرو، بخشی از همین ستمکاری است. زندگی میلیون‌ها نفر متوقف شده و گذشته و آینده‌شون ویران شده. اینکه وقت بذاریم و سعی کنیم توضیح بدیم که چرا اینترنت مهم است و چرا حق است، حقیقتا آزاردهنده و مسخره است! اینترنت را وصل کنید.

 

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.