تحلیلگر برجسته امارات: زمان آن رسیده است که به بستن پایگاه‌های آمریکایی فکر کنیم

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 08:32
تحلیلگر برجسته اماراتی در امور بین الملل وجود پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس را بار اضافی برای این کشورها دانست و خواستار تعطیلی آنها شد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالخالق عبدالله تحلیلگر و استاد دانشگاه امارات در شبکه ایکس با اشاره به مصاحبه خود با یک خبرگزاری انگلیسی نوشت: 

آن چیزی که من امروز به رویترز گفتم به این شرح است: امارات متحده عربی دیگر نیازی به دفاع آمریکا ندارد، همانطور که در جریان تجاوز ایران ثابت کرد که قادر به دفاع از خود با تمایز است. چیزی که امارات متحده عربی نیاز دارد این است که فقط بهترین و جدیدترین سلاح‌هایی را که آمریکا دارد، به دست آورد. بنابراین، زمان آن رسیده است که به بستن پایگاه‌های آمریکایی فکر کنیم، زیرا آنها یک بار اضافی هستند و نه یک دارایی استراتژیک.

تحلیلگر برجسته امارات: زمان آن رسیده است که به بستن پایگاه‌های آمریکایی فکر کنیم

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.