ترامپ: معاونم به پاکستان نمی‌رود

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:07
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که معاونش در مذاکرات اسلام‌آباد (میان تهران و واشنگتن) به دلایل امنیتی حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه به ای‌ بی‌ سی نیوز اعلام کرد: جی‌ دی ونس، به دلایل امنیتی به پاکستان نخواهد رفت.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: سرویس مخفی از رفتن ونس به پاکستان راضی نیست.

در حالی که این رسانه صهیونیستی، ای بی سی نیوز، راشا تودی و ریانووستی این خبر را تأیید و اعلام می کنند، نیویورک پست اعلام کرد: «جی‌ دی ونس» معاون ترامپ سفری به پاکستان نخواهد داشت.

برخی رسانه ها پیشتر اعلام کرده بودند که مقامات پاکستانی از آماده سازی مقدمات برای مذاکرات میان ایران و آمریکا در اسلام آباد اخباری را مخابره کرده اند.

گفتنی است که رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش ادعا کرد: نمایندگان ما فردا عصر برای مذاکره به اسلام آباد سفر خواهند کرد.

ترامپ مدعی شد که ویتکاف در راه اسلام آباد است تا در مذاکرات با ایران شرکت کند.

وی در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد که فرستادگان ویژه من جرد کوشر و استیو ویتکاف برای مذاکره راهی پاکستان خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.