جی دی ونس رئیس هیات مذاکره کننده آمریکا در اسلام آباد حضور خواهد داشت

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:52
سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که معاون رئیس‌جمهور این کشور در دور بعدی مذاکرات با ایران در پاکستان ریاست هیات آمریکایی را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، درحالیکه رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که جی دی ونس در مذاکرات اسلام آباد مشارکت نمی‌کند، مایک والتز سفیر آمریکا در سازمان ملل گفته او ریاست هیات مذاکره کننده آمریکایی را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش ای بی سی نیوز، مایک والتز گفته، معاون رئیس جمهور آمریکا تیم مذاکره کننده آمریکایی را در مذاکرات با ایران در پاکستان رهبری خواهد کرد.
ونس در دور اول نیز رئیس هیات مذاکره کننده آمریکا در اسلام آباد بود.
پیش از این واشنگتن پست از سفر استیو ویتکاف و جرد کوشنر به پاکستان به عنوان تنها نمایندگان آمریکا خبر داده و تاکید کرده که جی.دی ونس، معاون دونالد ترامپ، در این سفر حضور ندارد.
به گفته ترامپ، نمایندگان آمریکا در روز دوشنبه راهی اسلام‌ آباد خواهند شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.