انتقاد مالزی از سکوت کشورها در قبال تجاوز علیه ایران

مشرق نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 18:19
نخست‌وزیر مالزی از سکوت کشورهای جهان در قبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، انور ابراهیم در یک نشست محلی اعلام کرد که این کشور بر موضع مستقل و حاکمیتی خود برای بیان حقیقت در سطح بین‌المللی، حتی اگر پذیرش آن برای برخی از کشورها و قدرت‌های بزرگ جهانی دشوار باشد، پابرجاست و حمله به ایران را محکوم می کند.

وی به گفت‌وگوهای خود با مقامات ایران اشاره کرد و گفت: در گفتگوی من با مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران، او از دولت فدرال و پارلمان مالزی به خاطر محکوم کردن حملات اسرائیل و ایالات متحده و حمایت قوی از حق آزادی در ایران قدردانی کرد. ما شهادت چندین رهبر مذهبی کلیدی و پرسنل نظامی ایران و همچنین دانش‌آموزان را تسلیت گفتیم. فقط تصور کنید که اگر این اتفاق در غرب رخ داده بود، تمام جهان هفته‌ها و ماه‌ها در محکومیت این حملات به خروش می‌آمد.

نخست وزیر مالزی گفت: «اما وقتی این اتفاق برای یک کشور اسلامی می‌افتد، بسیاری سکوت می‌کنند. من وقتی دانش‌آموزان مدرسه کشته شدند، عمیقاً متأثر شدم؛ تقریباً هیچ کشوری بیانیه‌ای مبنی بر ابراز همدردی با کودکان و خانواده‌هایشان یا محکوم کردن این حملات اسرائیل و ایالات متحده صادر نکرد.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.