منابع صهیونیست:نگرانی از توقف مذاکرات با ایران باعث آتش‌بس در لبنان شد

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 08:49
منابع صهیونیست تاکید کردند که نگرانی آمریکا از توقف مذاکرات با ایران باعث شد در نهایت آتش بس در لبنان اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از منابع صهیونیست گزارش داد: ما باید صراحتا اعتراف کنیم که آتش بس در لبنان بر تل آویو تحمیل شد. کوشنر و ویتکاف از ترس سنگ اندازی در مسیر مذاکرات با ایران و از سر گیری جنگ با این کشور به ترامپ فشار آوردند.

این منابع اضافه کردند: وقتی آنها دیدند که رسیدن به آتش‌بس دائمی غیرممکن است، به یک آتش‌بس موقت رضایت دادند. این اساساً بازگشت به آتش‌بس حاصل شده در نوامبر ۲۰۱۴ است. آنها می‌ترسیدند که اسرائیل نخواهد جنگ را پایان دهد، بنابراین به ترامپ فشار آوردند تا آن را مهار کند.

پیشتر نیز رسانه های عبری زبان به نقش ایران در حصول آتش بس لبنان اشاره کرده بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.