الغد: «جوزف عون» به روبیو اطلاع داد که با نتانیاهو صحبت نخواهد کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:01
شبکه تلویزیونی الغد اعلام کرد که جوزف عون رئیس‌جمهور لبنان در گفتگوی تلفنی با مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرده است که با نتانیاهو صحبت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره،‌ دفتر ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد که «جوزف عون» تماسی از مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا دریافت کرد و طی آن از تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌ بس تشکر کرد.

بر اساس این گزارش،‌ وزیر خارجه آمریکا در این تماس تلفنی بر ادامه تلاشها برای دستیابی به آتش‌ بس به منظور فراهم کردن مقدمات برقراری صلح و امنیت در لبنان تأکید و از موضع گیری های عون قدردانی کرد.

شبکه تلویزیونی الغد لبنان هم به نقل از برخی رسانه های این کشور اعلام کرد که جوزف عون رئیس جمهور این کشور به اطلاع مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا رساند که با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفتگو نخواهد کرد.

این خبر در حالی است که برخی رسانه های رژیم صهیونیستی و مقام‌های این رژیم و پیش از آنها ترامپ مدعی شده بود که مقام های ارشد لبنان و اسرائیل امروز با هم گفتگو خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.