اتصال به اینترنت طبقاتی با قدرت ادامه دارد: اضافه شدن دارندگان جواز کسب

دیجیاتو چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 20:50
اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز پیامک «اینترنت پرو» دریافت کرده‌اند The post اتصال به اینترنت طبقاتی با قدرت ادامه دارد: اضافه شدن دارندگان جواز کسب appeared first on دیجیاتو.

یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد از امروز دارندگان جوازهای کسب (اصناف) هم به تدریج به اینترنت پرو متصل می‌شوند.

به گزارش دیجیاتو، «علی شریعتی»، این تصمیم را در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) اعلام کرده است.

در هفته‌ جاری ۹۱ هزار فعال اقتصادی دارای کارت بازرگانی پیامک مربوط به ثبت نام اینترنت پرو را دریافت کرده بودند.

از سوی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته با «تلاش»های سازمان نظام‌صنفی (نصر) تهران، اعضای این سازمان نیز پیامک ثبت نام را دریافت کرده‌اند.

با روندی که طی روزهای اخیر شاهد آن هستیم مشخص نیست برنامه‌ریزی‌ برای اتصال مردم به اینترنت پس از ۴۷ روز قطعی کامل از «وب جهان‌گستر» چگونه است. آنچه می‌توان درک کرد اما این است که از دوره صدارت «وزیر جوان» به عنوان بنیان‌گذار اینترنت طبقاتی در ایران، تا پایان سال ۱۴۰۴، کمتر از ۱۰۰ هزار سیم‌کارت سفید وجود داشته اما فقط طی هفته جاری، «چند صد هزار» سیم‌کارت در حال مجهز شدن به «اینترنت پرو» هستند؛ تنها با پرداخت ۲ میلیون تومان.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.