سنتکام آمار تلفات ارتش امریکا را در جنگ علیه ایران اعلام کرد

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 16:58
سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) اعلام کرد از زمان آغاز عملیات نظامی امریکا و اسرائیل علیه ایران تاکنون ۱۳ نظامی امریکایی در این عملیات کشته و حدود ۴۰۰ نظامی نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم هاوکینز سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) اعلام کرد از زمان آغاز عملیات نظامی امریکا و اسرائیل علیه ایران تاکنون ۱۳ نظامی امریکایی در این عملیات کشته و حدود ۴۰۰ نظامی نیز زخمی شده‌اند.

بنابر روایت میدل ایست نیوز، هوکینز امروز چهارشنبه به آسوشیتدپرس گفت از زمان آغاز عملیات نظامی امریکا و اسرائیل علیه ایران در ۲۸ فوریه تاکنون ۳۹۹ نظامی امریکایی زخمی شده‌اند که جراحات ۳ تن از آنان شدید است و ۳۵۴ نفر از آنان نیز پس از درمان به خدمت بازگشتند.

به گفته این سخنگو، طی این عملیات ۱۳ نظامی امریکایی جان خود را از دست دادند به طوری که ۷ نفر در درگیری‌ها و ۶ نفر در حمله ایران به کویت کشته شدند و یک نفر نیز به علت شدت جراحاتش در عربستان، جان باخت.

حملات امریکا و اسرائیل به ایران و حملات متقابل ایران روز هشتم آوریل با اعلام آتش بس دوهفته‌ای متوقف شد. در این حملات بیش از سه هزار نفر جان خود را از دست دادند.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.