هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) به آمریکا

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:19
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) درباره محاصره دریایی و ایجاد ناامنی برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایرانی به آمریکا هشدار داد.

به گزارش مشرق، سرلشکر خلبان علی عبداللهی در پیامی خطاب به آمریکا درباره محاصه دریایی اعلام کرد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیر قانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتش‌بس خواهد بود و نیروی های مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچ گونه صادرات و واردات در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) تاکید کرد: ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.