بازداشت زن اسرائیلی به ظن جاسوسی برای ایران

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:22
رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که «شموعا ابو عابد» امروز چهارشنبه رسما به جاسوسی برای ایران و فیلمبرداری از اماکن حساس متهم و برایش پرونده تشکیل شد.

به گزارش مشرق؛ طبق گزارش «تایمز اسرائیل»، پلیس و شین‌بت اعلام کردند که این زن ساکن شهر شمالی ناصره به جاسوسی برای ایران و فیلمبرداری از اماکن حساس شامل پالایشگاه نفت حیفا، متهم شده است.

به ادعای مقامات صهیونیست، این زن اسرائیلی که در ماه مارس بازداشت شده، در ازای دریافت ارز دیجیتال، اطلاعات را به یک مامور خارجی منتقل می‌کرده است.

در بیانیه پلیس و شین‌بت آمده که ابو عابد ظاهراً ماموریت‌های متعددی از جمله عکاسی از اماکن امنیتی، پایگاه‌های ارتش اسرائیل و پالایشگاه حیفا و همچنین انتقال اطلاعات در مورد یک یک مقام امنیتی سابق را انجام داده است.

طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، پلیس این رژیم طی دو سال گذشته بیش از ۵۰ مظنون به جاسوسی برای ایران را در تقریباً ۳۸ پرونده که علنی شده‌اند، دستگیر کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.