عوارض تنگه هرمز را می دهیم

صدا و سیما سه شنبه 25 فروردین 1405 - 22:47
مدیرعامل توتال با هشدار درباره پیامد وضع کنونی تنگه هرمز بر بازار جهانی انرژی گفت: " ترجیح می‌دهیم به ایران عوارض بدهیم تا اینکه تنگه هرمز بسته باشد. "

عوارض تنگه هرمز را می دهیمبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مدیرعامل گروه فرانسوی توتال انرژی بر اهمیت بازگشایی تنگه هرمز برای بازار نفت تأکید کرد و گفت: " این موضوع حتی اگر به معنی پرداخت نوعی غرامت باشد، اهمیت دارد ".

 پاتریک پویانه هشدار داد: اگر وضع تنگه هرمز بیش از سه ماه ادامه یابد، خطر تنش بر تأمین جهانی نفت و محصولات پالایشی افزایش خواهد یافت و در تأمین برخی محصولات مانند سوخت جت مشکل جدی خواهیم داشت و مجبور به سهمیه بندی می شویم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.