دلارهای آمریکایی برای حمایت از آشوبگران کجا رفت؟

الف دوشنبه 24 فروردین 1405 - 00:20
اخیرا ترامپ مدعی تحویل تجهیزات به کردهای تجزیه طلب با هدف مجهز کردن آشوبگران در داخل ایران شده بود که البته گروه های تجزیه طلب کرد پس از دریافت این حمایت‌ها تصمیم دیگری می‌گیرند.

به گزارش فارس: اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریست کرد آذر ماه 1404 نیز 100 میلیون دلار در کنار تجهیزات از سوی آمریکا پول دریافت کرده‌اند تا نیازهای هسته‌های تروریستی و آشوبگر در داخل ایران را پیش از آشوب 18 و 19 دی ماه فراهم سازند.
 اما نکته جالب اینجاست که بنا بر اطلاعات موجود مبلغ دریافتی بین سران گروهک‌های تجزیه‌طلب کرد پخش شده و آنها به جای حمایت از آشوبگران در داخل ایران، اقدام به خریداری خودرو و خانه‌های لوکس و فراهم سازی دیگر امکانات رفاهی و تفریحی برای خود و خانواده‌های سران که بعضا در اروپا مستقر هستند، کرده‌اند.
همچنین بر اساس دستور سران گروهک‌های تجزیه طلب کردی محموله‌های دریافتی هم که در آن تعداد زیادی سلاح M4، کلاشینکف، شاتگان، کلت کمری و پرتابگر اشک آور، نارنجک دستی، تجهیزات مخابراتی و فنی بوده دپو گردید که البته مقدار زیادی از این تجهیزات پس از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران از بین رفته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.