متاسفم که که اسرائیل کشورم را اداره می کند

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 17:16
روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی با انتقاد از نفوذ رژیم صهیونیستی بر روسای جمهور ایالات متحده ابراز تاسف کرد که اسرائیل کشورش را کنترل می‌کند.  

به گزارش همشهری‌آنلاین، «تاکر کارلسون» روزنامه‌نگار و مجری شناخته شده آمریکایی گفت: تمام روسای جمهور آمریکا از سال ۱۹۶۳ به‌طور قابل توجهی هر کاری را که اسرائیل از ما می‌خواست، انجام داده‌اند و اکنون، این روند واقعاً به ما آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: مشکل فقط ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) نیست؛ مشکل مکانیسم کنترلی است که به اسرائیل ۹ میلیونی اجازه می‌دهد تا یک کشور ۳۶۵ میلیونی را کنترل کند.

کارلسون تصریح کرد: آن مکانیسم چیست؟ مطمئن نیستم که جواب را می‌دانم. باید آن را بفهمیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.