بمباران ۴۸ منطقه در جنوب لبنان؛ استفاده از فسفر سفید توسط تل‌آویو

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 09:13
در ادامه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و نقض آتش بس اعلام شده در منطقه، دست کم ۴۸ منطقه و شهر در جنوب این کشور هدف قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، جنگنده های رژیم صهیونیستی طی شبانه روز گذشته ۴۸ منطقه، شهر و بخش در جنوب لبنان را هدف حملات وحشیانه خود قرار دادند.

همچنین گزارش شده که در این حملات از بمب های حاوی فسفر سفید نیز استفاده شده است.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که نقض آشکار آتش بس اعلام شده در منطقه به شمار می رود باعث شهادت ۲۷ تن از جمله ۳ تن از نیروهای امدادی شده است. در این حملات بنت جبیل، صیدا، نبطیه، کفر صیر، تول، زفتا و ده ها روستا در جنوب لبنان هدف قرار گرفته اند.

گزارش های رسانه ای حاکی از برجای ماندن ویرانی های گسترده به ویژه در میان منازل شهروندان لبنانی در پی این حملات است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.