عضو کمیسیون امنیت ملی: نیروهای مسلح نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه‌ها را به آتش کشیدند/ دست برتر را در میدان داشتیم

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 14:09
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و  پالایشگاه ها را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنام سعیدی در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: مهمترین عامل عقب نشینی آمریکا این بود که ما دست برتر را در میدان داشتیم؛ آمریکا فکر نمی‌کرد که چند دقیقه بعد از تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران، دست برتر نیروهای مسلح ما را در میدان ببیند.

بنابر روایت ایسنا، این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و  پالایشگاه ها را به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: وضعیت حیفا و تل‌آویو را بررسی کنید؛ اگر رژیم صهیونیستی راست می‌گوید اجازه دهد که رسانه‌ها بدون سانسور وضعیت حیفا و تل‌آویو را نشان داده و به تصویر بکشند. به قول سید مجید موسوی فرمانده عزیز هوافضا، آن‌جا را شخم زدند.

سعیدی در ادامه گفت: عامل دیگر پیروزی ما، وحدت و انسجام و یکصدایی بین مردم، دولت و همه ارکان نظام و کف میدان بود که از کشور دفاع می‌کردند.

وی همچنین گفت: از دولت و مسئولین برای ارائه خدمات رسانی بسیار خوب، تشکر می‌کنم که هیچ کمبودی در جامعه احساس نشد.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.