واکنش ظریف به مذاکرات: ایران جدیت خود را نشان داد

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 11:59
وزیر خارجه پیشین ایران نوشت: ایران با اعزام مقاماتی با بالاترین سطح اختیار و توانمندی، جدیت خود را نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدجوادظریف وزیر امور خارجه پیشین کشورمان و بنیانگذار پایاب در صفحه شخصی خود با تاکید بر اختیار و توانمندی سطح بالای تیم مذاکراتی ایران، نوشت: 

ایران با اعزام مقاماتی با بالاترین سطح اختیار و توانمندی به اسلام‌آباد،  جدیت خود را علی‌رغم خیانت‌های مکرر آمریکا، نشان داد. امیدوار باشیم که ترامپ در پس ادعاها درک کند که تنها راه خروج از این بن‌بست خودساخته، کنار گذاشتن توصیه‌های جنایتکار تحت تعقیب و هم‌دستانش و دستیابی به توافق است، پیش از آنکه این فرصت از دست برود.

ظریف: ایران با اعزام مقاماتی با بالاترین سطح اختیار و توانمندی، جدیت خود را نشان داد

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.