چاک شومر: مردم آمریکا روزانه بهای حماقت ترامپ را می‌پردازند   

الف جمعه 21 فروردین 1405 - 19:30
رهبر اقلیت مجلس سنای آمریکا با تاکید بر لزوم پایان جنگ با ایران عنوان کرد که این مردم آمریکا هستند که هر روز هزینه بهای حماقت و جنگ غیرضروری و بی‌برنامه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، «چاک شومر» در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» در واکنش به افزایش تورم آمریکا در زمان جنگ با ایران نوشت: «تورم سرسام‌آور، بالاترین میزان در سال‌های اخیر. همه به‌دلیل جنگی غیرضروری، بدون برنامه و بی‌پروا که دونالد ترامپ آغاز کرد.»

وی ادامه داد: «این هم دلیل دیگری است که چرا باید همین حالا به این جنگ پایان دهیم. مردم آمریکا هر روز بهای حماقت ترامپ را می‌پردازند.»

ایران و آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه پس از ۴۰ روز جنگ با میانجی‌گری پاکستان بر سر یک آتش بس دو هفته‌ای و از سرگیری مذاکرات بر اساس پیشنهاد ۱۰ بندی ایران موافقت کردند.

توافق بر سر این آتش بس از سوی رییس جمهور آمریکا و شورای عالی امنیت ملی ایران مورد تایید قرار گرفت.  

این آتش‌بس در همه مناطق، از جمله لبنان و سایر نقاط از ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه ۸ آوریل ۲۰۲۶ به وقت رسمی ایران و ساعت ۸:۰۰ شب سه‌شنبه ۷ آوریل به وقت شرق آمریکا اجرایی شد. اگرچه رژیم صهیونیستی با نقض این آتش‌بس در حال بمباران شدید لبنان است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه خود اعلام کرد که مذاکرات میان هیات‌های ایران و آمریکا از ۲۱ فروردین در اسلام آباد آغاز می‌شود. 

ایران دو هفته برای این مذاکرات زمان اختصاص داده است و در عین حال این زمان با توافق طرفین قابل تمدید است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.