اولتیماتوم‌ ایران به آمریکا: زمان رو به اتمام است؛ اسرائیل مهار نشود، پای میز مذاکره نمی‌آییم‌

همشهری آنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 02:43
جمهوری اسلامی به آمریکایی‌ها پیام داد اگر در فرصت باقی‌مانده تا زمان تعیین شده برای مذاکره اسلام آباد، اسرائیل را مهار نکند، ایران پای میز مذاکره نمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، منابع ایرانی به المیادین اعلام کردند که گزارش‌های مربوط به ورود هیأت مذاکره‌کننده ایرانی به اسلام‌آباد نادرست است.

این منابع تصریح کردند که به کشورهای میانجی، از جمله پاکستان، اطلاع داده شده است ایران تا زمانی که حملات اسرائیل به لبنان ادامه دارد، در مذاکرات شرکت نخواهد کرد.

بر همین اساس آمریکا فرصت محدودی برای مهار اسرائیل دارد؛ در غیر این صورت مذاکرات آتش‌بس از هم خواهد پاشید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.