مقام پاکستانی: حمله اسرائیل به لبنان نقض توافق آتش‌بس است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 14:43
یک مقام پاکستانی با بیان اینکه مرحله نخست مذاکرات اسلام‌آباد، به تعیین و اولویت‌بندی موضوعات مورد بحث اختصاص خواهد داشت، تأکید کرد که حمله رژیم اسرائیل به لبنان نقض آتش‌بس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک مقام پاکستانی تأکید کرد که «حملات رژیم اسرائیل به لبنان نقض توافق آتش‌بس است، ولی تأثیری در برگزاری مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام آباد ندارد.»

یک منبع دیپلماتیک پاکستانی هم تأکید کرد که «مرحله نخست مذاکرات پیش‌رو در پاکستان، به تعیین و اولویت‌بندی موضوعات مورد بحث اختصاص خواهد داشت».

پیش از این مقامات ارشد آمریکایی از جمله معاون ترامپ و سخنگوی کاخ سفید و مقامات رژیم اسرائیل مدعی شده بودند که توقف جنگ در لبنان بخشی از توافق آتش‌بس نیست.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان نیز اعلام شده بود که توافق آتش‌بس بین ایران و آمریکا شامل توقف جنگ در همه جبهه‌هاست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.