نماینده آمریکایی: بدهکارترین کشور دنیا نیاز به جنگ ندارد

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 04:27
«آدام اسمیت» عضو مجلس نمایندگان آمریکا جنگ علیه ایران را یک اشتباه خواند و گفت این اقدام صرفا موجب تقویت ایران می‌شود.

به گزارش مشرق، «آدام اسمیت» عضو مجلس نمایندگان آمریکا جنگ علیه ایران را یک اشتباه خواند و گفت این اقدام صرفا موجب تقویت ایران می‌شود.

این نماینده دموکرات ایالت واشنگتن اظهار کرد: به نظرم این جنگ یک اشتباه بود، تا حد زیادی به دلیل هزینه‌هایش و عدم توانایی ارتش برای رسیدن به یک نتیجه راهبردی.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ترامپ در بودجه سال مالی ۲۰۲۷ خواستار ۱.۵ تریلیون دلار بودجه دفاعی شده است.

سمیت که از اعضای ارشد کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکاست، در این باره گفت: «این نمونه دیگری از هزینه‌های این جنگ است که خرج و مخارج ارتش را بالا برده است. این در حالی است که ما حدود ۳۹ تریلیون دلار بدهی داریم.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.